Social Business: from Likes to Love.

social_banner

Hur ska man förhålla sig till sociala medier med dess ständigt ökande antal varianter och begrepp? Vad är egentligen en like värd och på vilket sätt påverkar mediets speciella villkor företag och varumärken? Välkommen att delta i ett samtal där vi hoppas kunna belysa ämnet utifrån varierande perspektiv och behov.

 

LG Wallmark Huvudansvarig för digital kommunikation och sociala medier hos Folkpartiet, tidigare ansvarig för uppbyggnaden av Telia Soneras struktur för användning av sociala relationer.
Ann-Sofie Krol Nordisk analyschef på Opoint. Konsult inom mätning och utvärdering av kommunikationsinsatser och kundrelationer, med fokus på bl.a. digitala kanaler.
Lena Gustafsson Grundare och ägare av Good Relations och Styrelsebalans. Managementkonsult och ledarutvecklare med bakgrund inom kognitiv psykologi och journalistik.
Lennart Wejdmark Varumärkesstrateg och kreatör med mångårig erfarenhet av kommunikations- och varumärkesfrågor inom en rad olika branscher.